Fargerike x Floriss

Gjennom en felles plattform ønsker vi å fremheve verdien av håndverk, faghandel og fargepsykologi – alt for å gjøre det enklere og mer inspirerende å skape et hjem som føles godt å bo i.

Håndverk og fagkunnskap i sentrum

Fargerike og Floriss deler en lidenskap for kvalitet, fagkunnskap og godt håndverk. Enten det handler om å finne de perfekte blomstene for en anledning, eller å velge de riktige fargene til hjemmet ditt, setter begge kjedene kundeopplevelsen og fagkompetansen i fokus. Gjennom dette samarbeidet vil vi kombinere vår ekspertise for å gi kundene enda bedre veiledning og inspirasjon.

Fargepsykologi: Farger og blomster gjør en forskjell

Farger og blomster påvirker følelsene våre og hvordan vi opplever omgivelsene. Ved å kombinere kunnskapen til Fargerike om hvordan farger kan forandre rom, og Floriss’ ekspertise i å bringe naturens skjønnhet inn i hjemmet, vil vi tilby inspirasjon og råd som hjelper kundene våre med å skape harmoniske og vakre miljøer.

Målet: Gjøre det fint hjemme

Vårt felles mål er enkelt: å inspirere folk til å skape hjem de elsker å være i. Enten du ønsker å løfte rommet med en bukett vakre blomster eller forandre det med en ny fargepalett, står Floriss og Fargerike klare til å hjelpe.

Vi gleder oss til å dele vår lidenskap for estetikk og trivsel gjennom samarbeidet, og inviterer alle til å besøke våre butikker og nettkanaler for inspirasjon, tips og spennende kampanjer.

Velkommen inn!

Først ut i et spennende samarbeid er en vakker sortmalt dør som ønsker varmt velkommen med kranser bundet av Floriss. Dørmatten Riviera Stripes er levert av InHouse for Fargerike.

Det er to frodige og elegante kranser med silkefuru, ruscus og ulike typer eukalyptus, som parvifolia, cinerea og eukalyptus med bær. De skaper et variert og naturlig uttrykk med myke teksturer og grønn harmoni.

Dør malt av fargerike, krans bundet av Floriss, og dørmatte fra Fargerike.

Gjenbruk med en naturlig vri

La oss sammen skape hjem som blomstrer!

Markedssjef Marte Faafeng (t.v), Fargerike, og markedssjef Marianne Holtet (t.h), Floriss, skal sammen inspirere til vakre hjem i 2025.

Markedssjef Marte Faafeng (t.v), Fargerike, og markedssjef Marianne Holtet (t.h), Floriss, skal sammen inspirere til vakre hjem i 2025.